چه درمان هایی بیماران FSGS با کراتینین 8.2 را مصرف می کنند

یک شنبه 28 آبان 1396
ن : lafee

چه درمان هایی بیماران FSGS با کراتینین 8.2 را مصرف می کنند

FSGS به معنای اسکلروز گلومروولیک درگیر در بخش مرکزی است که با چندین گلومرولی مشخص شده است که از اختلال ایمنی آسیب دیده است و تنها بخشی از گلومرولیها درگیر آن هستند، در نتیجه بیماران به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند. بیماران مشتاق دانستن چه درمان هایی بیماران FSGS با کراتینین 8.2 می گیرند؟

بسیاری از درمان های موجود برای بیماران FSGS با کراتینین 8.2، علاوه بر استروئید و دیالیز به نظر می رسد دو درمان مشترک برای مقابله با آن. با این حال، آنها درمان حرفه ای و مناسب برای درمان آن نیستند، آنها همیشه باعث می شوند که بیماران از تعداد زیادی ناراحتی و نشانه رنج می برند.

در چین، بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، بیماران یک سری درمان طبیعی برای بیماران FSGS را فراهم می کند. به جای اینکه تنها علائم بالینی را تجربه کنند، این درمان ها بر کاهش کراتینین 8.2 از علل ریشه، بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه تمرکز می کنند.

از زمان تاسیس آن، این بیمارستان انرژی خود را برای کمک به بیماران بهبود بخشید. درمان های مختلفی برای کمک به بیماران از عملکرد کلیه های باقی مانده حفاظت می کند.

با هدف تضمین اثربخشی درمان ها، سموم و زباله های مختلفی که در خون قرار دارند باید از خون پاک شوند. تخمیر سموم و ضایعات نه تنها موجب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت به عملکرد کلیه می شود، بلکه کارایی سایر روش های درمان نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. با توجه به این موضوع، درمان با سم زدایی، به منظور کمک به بیماران، به طور کامل بررسی می شود تا سموم و مواد زائد مختلف را از بین ببرند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی معروف درمان برای عملکرد قابل توجه خود را در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس شرایط خاص بیماری انتخاب می شوند، بنابراین این درمان می تواند یک اثر دقیق را به دست آورد. علاوه بر این، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی به دو کیسه دارویی که در حدود 40 تا 50 دقیقه در ناحیه کم پشت قرار می گیرند جمع آوری می شود. با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. به عنوان یک نتیجه، سلول های کلیه و بافت های بیمار به طور طبیعی ترمیم می شوند، که به طور اساسی باعث کاهش کراتینین 8 می شود. با در نظر گرفتن این درمان ها، سردرد، اشتها، تهوع و استفراغ بطور اساسی کاهش می یابد.

آیا شما از کراتینین 8 رنج می برید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.


لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/fsgs-treatment/2411.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه درمان هایی بیماران FSGS با کراتینین 8, 2 را مصرف می کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.